Doprava zdarma nad 65,00 EUR

+420 734 858 618 po - pá 9.00 - 16.00

Reklamace

       Jak postupovat při reklamaci zboží

          V e-shopu společnosti Fantazie - bytové doplňky se snažíme nabízet pouze produkty nejvyšší kvality od světově proslulých značek. Přesto nikdy nelze vyloučit možnou vadu materiálu nebo chybu vzniklou při výrobě. Víme, že reklamace zboží je pro každého nepříjemnou záležitostí, proto se snažíme ji vyřešit co nejrychleji a k plné spokojenosti zákazníka.

 

  • Záruční doba

Na zboží zakoupené na našem e-shopu je standardní záruka 24 měsíců. 

 

  •  Reklamace používaného zboží

Vyskytne-li se jakýkoliv problém s výrobkem zakoupeným na našem e-shopu, nejprve nás prosím kontaktujte. Sepište důvod reklamace a spolu se zbožím a číslem Vašeho účtu zašlete zpět na naši adresu Škroupova 441, Hradec Králové, 500 02

 

Výrobek Vám v rámci záruky vyměníme za nový. Pokud z určitého důvodu již nový kus nechcete, můžete si vybrat jiné zboží v dané hodnotě nebo Vám vrátíme 100% z ceny reklamovaného výrobku.

 

Reklamované zboží nezasílejte na dobírku! Pokud nám reklamované zboží zašlete na své náklady a Vaše reklamace bude oprávněná, budou Vám náklady vynaložené na přepravu reklamovaného zboží vráceny.

         

  •  Poškozený obal a zboží při převzetí zásilky

Zásilku s poškozeným obalem před dopravcem otevřete a zboží zkontrolujte. Pokud je poškozené, sepište na místě s dopravcem zápis o škodě, který je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.

Po sepsání nás ihned kontaktujte. Tím značně urychlíte průběh reklamace a následnou náhradu zboží. Více informací naleznete zde.

 

  •  Poškozené zboží u převzaté zásilky

Při zjištění poškození doručeného zboží nás ihned kontaktujte.

 

Pokud Vám zásilku přivezlo PPL a Vy jste uvnitř našli poškozené zboží, kontaktujte nás a my Vám pomůžeme reklamaci s PPL vyřídit. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu, a to včetně obalů i výplní. Pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“. PPL Vaši zásilku vyzvedne a odveze ji zpět k nám.

 

Pokud Vaše zásilka dorazila přes Uloženku a Vy jste našli uvnitř balíku poškozené zboží, kontaktujte nás a my Vám pomůžeme reklamaci s Uloženkou vyřídit. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu, a to včetně obalů i výplní. Pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“. 

 

  • V zásilce chybí nějaká položka

Nejprve důkladně prohlédněte veškerý obalový materiál a pokud ani poté nenajdetete chybějící položku,  kontaktujte nás. Vzniklou situaci s Vámi okamžitě vyřešíme.