Doprava zdarma nad 1 500 Kč

+420 734 858 618 po - pá 9.00 - 16.00

Často kladené otázky

1.  Nákup

  • Jak nakupovat na e-shopu Fantazie - bytové doplňky?

Fantazie - bytové doplňky funguje jako klasický e-shop a objednávku jednoduše provedete přes naše webové stránky. Po výběru zboží, zadání adresy doručení, výběru dopravy a potvrzení odeslání objednávky Vám následně na Vámi zadaný e-mail zašleme potvrzení objednávky. Pokud Vám toto potvrzení nebylo z jakéhokoliv důvodu doručeno, prosím, kontaktujte nás.

Námi nabízené zboží lze přímo zakoupit i v naší kamenné prodejně v Hradci Králové na adrese ul. Karla IV. 222. Těšíme se na Vaši návštěvu od pondělí do pátka mezi 9. až 18. hod. a v sobotu mezi 9. až 12. hod.

 

  •  Za jak dlouho mi přijde zboží domů?

Zboží objednané do 12 hod. standardně expedujeme tentýž pracovní den, zboží objednané po 12. hod. expedujeme do druhého pracovního dne od objednání. Následně bude Vaše zásilka předána dopravci. Následujícího dne (nejpozději však do 48 hodin od expedice) by Vám měla být Vaše objednávka doručena.

 

  • Pokud si vložím zboží do košíku, zarezervuje se mi?

Ne, pokud máte zboží v košíku, není automaticky rezervované. "Vaším" se stane až v okamžiku, kdy odešlete objednávku. Z tohoto důvodu Vám doporučujeme  objednávku vždy dokončit.

 

  •  Jak mám postupovat při nákupu, když jsem ze Slovenska?

Pro tyto případy máme slovenskou verzi našeho e-shopu. Zde najdete veškeré ceny našeho zboží v EUR a dopravce, kteří jsou dostupní pro přepravu na Slovensko.

 

   2.  Dostupnost zboží
  • Máte veškeré zboží skladem?

95% zboží na e-shopu máme skladem. Tuto informaci, včetně aktuálního počtu kusů, naleznete u každého produktu pod označením ceny. U zboží, které není skladem, najdete na stejném místě informaci o jeho možném nejbližším termínu dodání. V obou případech je možné zboží vložit do košíku a objednat. U zboží skladem, které objednáte v pracovní den do 12 hod. expedujeme tentýž den, objednávku přijatou po 12. hod. expedujeme následující pracovní den. V případě objednávky zboží s určitým termínem dodání Vás po jeho naskladnění neprodleně informujeme telefonicky nebo e-mailem a následně expedujeme prostřednictvím dopravce k Vám.

 

  3.  Platba
  • Jaké máte možnosti platby?

Nabízíme Vám možnost platby na dobírku, kartou online (GoPay) či bankovním převodem. V případě osobního odběru u nás na skladě v Hradci Králové můžete platit hotově. Více o platbách najdete zde.

 

  4. Doprava
  • Z jakých možností způsobu dopravy si mohu vybrat?

K přepravě zboží nabízíme kurýrní službu PPL, Zásilkovnu, Toptrans nebo si objednané zboží můžete vyzvednout osobně přímo na našem skladě v Hradci Králové. Více informací najdete zde.

 

  • Je možné vyzvednout si vybrané zboží osobně?

Ano. Sídlíme v centru Hradce Králové, kde najdete naše sklady a kancelář. Zastavit se u nás můžete kterýkoliv všední den mezi 8. až 16. hodinou.  Navštívit můžete i náš nedaleký kamenný obchod Fantazie, kde je většina námi nabízeného zboží vystavena. Zde nás můžete navštívit od pondělí do pátka mezi 9. až 18. hod. a v sobotu mezi 9. až 12. hod. Již nyní se těšíme na Vaši návštěvu.

Adresu skladu i kamenné prodejny najdete zde.

 

  • Máte dopravu při určité výši nákupu zdarma?

Ano. Pokud Vaše konečná cena za zboží, které jste si vybrali, překročí částku 1 500 Kč (na Slovensku 65 EUR), máte dopravu i jakýkoliv způsob platby zdarma. Zboží si také můžete vyzvednout bez placení dopravy osobně v našem skladu v Hradci Králové, kde lze zatím platit jen hotově.

 

  • Bude mě před doručením mé zásilky kurýr kontaktovat?

Ano. Napíše Vám e-mail, SMS nebo Vám zavolá.

 

  • Trvá doručení Vaší zásilky déle, než jste čekali?

Pokud je zboží u nás 

Zboží objednané do 12 hod. obvykle odesíláme týž pracovní den, u objednávky odeslané po 12. hod. zasíláme balík nejpozději do druhého pracovního dne. Při expedici Vám vždy zašleme e-mail s fakturou v příloze. Pokud jste žádný e-mail neobdrželi a máte za to, že by Vaše zásilka již měla být expedována, prosím kontaktujte nás.

Pokud by z naší strany vznikl jakýkoliv problém jako například, že produkt z Vaší objednávky nemůžeme z nějakého důvodu doručit, okamžitě Vás o tom budeme písemně nebo telefonicky informovat.


Pokud je zboží u dopravce

Pro přepravu zboží využíváme externí dopravce. Jakmile bude Vaše zásilka expedována z našeho skladu, Vámi zvolený dopravce Vám pošle e-mail s číslem zásilky a vy ji můžete  sledovat prostřednictvím on-line systému PPL či Uloženky.

 

   5.  Reklamace
  •  Obal mojí zásilky je poškozený, co mám dělat?

Zásilku s poškozeným obalem před dopravcem otevřete a zboží zkontrolujte. Pokud je poškozené, sepište na místě s dopravcem zápis o škodě, který je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.

Po sepsání nás ihned kontaktujte. Tím značně urychlíte průběh reklamace a následnou náhradu zboží. Více informací naleznete zde.

 

  •  Po převzetí zásilky si všimnu, že zboží je poškozené, co mám dělat?

V tomto případě nás ihned kontaktujte.

 

Pokud Vám zásilku přivezlo PPL a Vy uvnitř najdete poškozené zboží, kontaktujte nás a my Vám pomůžeme reklamaci s PPL vyřídit. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu, a to včetně obalů i výplní. Pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“. PPL Vaši zásilku vyzvedne a odveze ji zpět k nám. Více informací naleznete zde.

 

Pokud Vaše zásilka dorazila přes Uloženku a Vy najdete uvnitř balíku poškozené zboží, kontaktujte nás a my Vám pomůžeme reklamaci s Uloženkou vyřídit. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu, a to včetně obalů i výplní. Pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“. 

 

  • Jak mám postupovat při reklamaci zboží?

Nejprve nás prosím kontaktujte. Sepište důvod reklamace a zašlete spolu se zbožím zpět na naši adresu Škroupova 441, Hradec Králové, 500 02. Více informací naleznete zde.

 

  • Platím při vrácení reklamovaného zboží poštovné?

Neplatíte. Pokud reklamované zboží zašlete na své náklady a Vaše reklamace bude oprávněná, budou Vám Vaše náklady vynaložené na přepravu reklamovaného zboží vráceny. Více informací naleznete zde.

 

  • Jak dlouhou záruční dobu máte na Vaše zboží?

Na zboží je standardní záruka 24 měsíců. 

 

  • Pokud mi chybí v zásilce nějaká položka, co mám dělat?

Nejprve doporučujeme prohlédnout veškerý obalový materiál a pokud ani poté nenajdetete chybějící položku,  kontaktujte nás a vzniklou situaci s Vámi okamžitě vyřešíme.

 

  • Zboží se mi nakonec nehodí nebo jsem si to rozmyslela. Je možné ho vrátit?

Ano, zboží je možné vrátit do 14 dnů od obdržení objednávky bez udání důvodu. Ať již vracíte jednu položku nebo celou objednávku a součástí byl i dárek, který se k objednávce vztahoval, automaticky se vrací spolu s objednávkou. Vrácené zboží zašlete na naši adresu Škroupova 441, Hradec Králové, 500 02.

 

   6.  Velkoobchod
  • Nabízí Fantazie - bytové doplňky i velkoobchodní spolupráci?

Ano. Vybrané značky nabízíme i velkoobchodně. Informace o nabízených značkách a velkoobchodním prodeji najdete v sekci Velkoobchod. Na webových stránkách našeho velkoobchodu http://asa-selection.cz/ naleznate veškeré informace o nákupu, podmínkách dodání, minimální výši nákupu, dobu dodání, apod.

 

   7.  Zajímá vás...
  • Má Fantazie - bytové doplňky i kamennou prodejnu? Mohu si zboží fyzicky prohlédnout?

Ano. Fantazie - bytové doplňky má kamennou prodejnu v centru Hradce Králové na adrese ul. Karla IV. 222. Těšíme se na Vaši návštěvu od pondělí do pátka mezi 9. až 18. hod. a v sobotu mezi 9. až 12. hod.

 

  • Poradíte mi s dárkem?

Ano, velmi rádi. Navštivte nás v naší kamenné prodejně v Hradci Králové na adrese ul. Karla IV. 222, kde Vám s výběrem rádi pomůžeme. Těšíme se na Vaši návštěvu od pondělí do pátka mezi 9. až 18. hod. a v sobotu mezi 9. až 12. hod. Pokud si nejste jisti, čím Vaše blízké potěšit nebo nejste z okolí Hradce Králové, doporučujeme Vám naše dárkové poukazy (v elektronické podobě na eshopu či v papírové podobě v kamenném obchodě). Obdarovaný si tak  dle vlastního vkusu vybere sám a Vy se nespletete;o).